martes, 5 de mayo de 2020

3 DES DE LA FINESTRA: Luis


3   Luís

No puc més. No ho suporte. He d'eixir d'aquesta ratera. M'ofegue.

Els veïns de baix es passen les hores assajant i tocant la trompeta, i els de dalt, amb tres mocosos salvatges que no paren de pegar bots, córrer i fer crits, em tornaran boig. Quan eixen a la finestra a les huit tot són somriures i cançons i aplaudiments. Jo ni els veig, sols ho escolte des del sofà. Fotre, no sé per a què tanta parafernàlia. Només vull que em deixen en pau.

Els bitllets de l'avió damunt de la taula em recorden on hauria d'estar ara, lluny d'ací, molt lluny, prenent el sol, amb la meua cervesa fresca, la platja, els amics. Planejant aquest viatge tot un any perquè ara passe això. Ja és tindre mala sort.

En la televisió el govern ens repeteix per enèsima vegada que la pandèmia no sé què, que si els morts, que si l'estat d'alerta, que el confinament… que s’en vagen a la merda, fotre. Jo vull eixir, córrer, deixar-me anar, no quedar-me ací mirant les parets d'aquest tuguri. Si almenys visquera en una casa amb una finestra al carrer, però no, ací és tot interior. Com a molt puc assomar-me a la lluerna del pati, i això encara em deprimeix més.  

Aquesta vesprada baixaré a fer la compra. Crec que ompliré la cistella només amb cervesa, creïlles fregides i roses salades. M'asseuré i amb la Tauleta veuré d'una tirada els episodis de Star Wars que m'abellisquen.

Que no em cride ningú, ni missatges, ni WhatsApp, ni videoconferència. Em posaré els cascs i m'aïllaré del món per complet. No és això el que volen?

Al final eixiré. Ho sé. I quan isca d'aquesta …

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...