viernes, 29 de mayo de 2020

17 DES DE LA FINESTRA: Rafa




17   Rafa

La meua mare no em deixa en pau amb els videojocs. Porte més d'un mes sense eixir de casa per a res. Ella va a l'hospital tots els dies, el meu pare també ix a treballar, condueix ambulàncies. Van turnant-se perquè no em quede a soles en casa, encara que de vegades no ho poden aconseguir. I és així quan més a gust estic, amb el meu ordinador, la Play i els videojocs. Entre en Instagram, Facebook, Snapchat, YouTube… el món sencer pot ser a la meua habitació i jo eixir al món en pijama.

Quan arriben a casa a la nit cansats, de vegades molt seriosos, em demanen que isca ja de la meua habitació i deixe els jocs. Jo amb el Outer Wilds explore l'espai al voltant del nostre planeta, és fantàstic i en el Luigi’s Mansion 3, els puzzles i els fantasmes de l'hotel m'encanten. Diu el meu pare que estic enganxat, que no és bo per a mi, però jo crec que no em comprenen.

No sempre sopem els tres junts, pels torns que han de fer, però quan estem tots, no poden deixar de parlar del seu treball. Així és com jo em faig una idea de primera mà del que passa fora, a la meua ciutat. Les notícies del món que veig en Internet són un rotllo amb tant de Covid. Encara que, ací a casa no paren tampoc de parlar del mateix.

Des de la meua finestra només veig la copa dels arbres del carrer, no passen cotxes ni persones. A més, ha estat plovent quasi tot el temps. Però en el meu món, estic superbé. Les videoconferències amb els col·legues em fan passar una estona genial. Després estan les pel.lis, i tota la resta.

Eixir al carrer i estar amb els amics és l'única cosa que trobe a faltar.

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...