jueves, 14 de mayo de 2020

11 DES DE LA FINESTRA: Isabel






11  Isabel.

Porte elaborades 40 receptes. Una per cada dia dels 40 que portem de confinament.

No se m'havia ocorregut mai posar una càmera i gravar els passos d'elaboració per a compartir-los amb tothom per YouTube, Facebook, Instagram o Twitter, però el meu fill m'ha animat a fer-ho i la veritat és que m'ha salvat la vida en aquesta situació tan complicada.

Quan acabe el meu teletreball, em pose a cuinar. No importa l'hora, em serveix de relax, de diversió, em manté alegre, viva. Fa que m'oblide de les dificultats i sent que tinc l'oportunitat d'ajudar a altres persones i fer aquest tancament més suportable.

És un repte haver de preparar coses diferents, que després ens mengem, clar!   Unes senzilles i unes altres necessiten una mica més d'elaboració, però possibles de preparar en qualsevol llar.

Des de la finestra, els meus veïns em comenten com els han eixit les madalenes o el bescuit. Em suggereixen plats nous. Plats de cullera, diuen. 

Sempre he sigut un poc cuinera, és un dels entreteniments que he tingut, però estava una mica aparcat. Ara amb aquesta situació m'he llançat definitivament.

Demà he d'eixir a la compra. Aprofitaré per a portar al centre de salut un pastís de xocolate negre amb maduixes que acabe de preparar. Mereixen tot el nostre agraïment les persones que allí treballen.

S'arrisquen per a cuidar-nos i ho fan amb tota dedicació. Serà la manera de mostrar el nostre suport. 

Espere que els agrade.


No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...