miércoles, 17 de junio de 2020

26 DES DE LA FINESTRA : Anselm.



Anselm.

I el planeta es va parar. 
Però les tomaques continuaven creixent i les cabres donant llet. 

Deien que no es podia eixir de casa per a res. Només a la compra, per medicaments o a tirar el fem.

Ja m'agradaria veure als sabudets que parlen sol per a la gent de la gran ciutat. 

Les meues cabres han de menjar sí o sí i munyir-se tots els dies. Si la quadra està a un km de ma casa, hauré d'anar. Parlaré amb qui siga, però jo he d'anar a la muntanya.

El mateix amb les tomaques i les creïlles, puc anar a la botiga del poble a comprar-les, però no puc anar a la meua horta que la tinc molt més a prop, a 500 metres, just darrere de la meua casa.

De bojos, açò és de bojos.

Comprenc que el que està passant en el món és molt greu, però jo m'estic menjant les mans de veure que totes les mesures de seguretat es fan pensant en la gran ciutat.

No puc anar a treballar, ni vendre la llet, ni traure a les ovelles al camp perquè mengen herba fresca, però he de  munyir-les, és imprescindible! Encara que haja de tirar tota la llet perquè no tinc manera d'emmagatzemar-la.

Espere que prompte es puguen emportar els formatges, almenys no tot seran pèrdues.

 Des de la meua finestra veig el prat, les muntanyes i els núvols que amenacen pluja.

A mi l'aigua no em molesta, però que als ramaders se'ns veja com a gent de segona, sí. 

Agricultors i ramaders som imprescindibles.

No sé si ara s'adonaran. 

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...