miércoles, 3 de junio de 2020

20 DES DE LA FINESTRA : Susana



20  Susana


Tot estava preparat per al 14 de març, dissabte. Anava a ser un dia molt especial en la meua vida, el més feliç.

Fa ara més d'un mes i encara em sembla irreal. Sé que em vaig quedar en xoc i em costava pensar amb claredat.

No ens vam poder casar.

L'anul·lació va ser fulminant. Tothom la va acceptar amb naturalitat i comprensió. A mi m'ha costat més. Va ser una gran desil·lusió. Primer vaig plorar. Vaig plorar molt. Havia sigut tan complicat organitzar-ho tot.

L'alerta sanitària i el confinament que es va anunciar el dia 13 de març, és total en tot el país. Encara seguim confinats i no sabem per quant de temps.  El planeta sencer està en les mateixes condicions.

S'han anul·lat tots els esdeveniments i viatges. No circulen cotxes ni persones pels carrers. Es tanquen centres comercials, cinemes, terrasses, teatres… Tota la vida social i familiar compartida desapareix.
I els hospitals estan plens a vessar de gent malalta i personal sanitari desbordat.

Les meues noces s'han quedat pendent, com tantes altres coses en la vida de molta gent.

Ara, més tranquil·la, pense que tinc una altra oportunitat. Que es pot tornar a començar i a il·lusionar-nos de nou. Les celebrarem en una altra data, estem negociant amb la sala de banquets, amb l'agència de viatges, amb la floristeria, amb la família i amics. Tots volem seguir avant, encara que hàgem de canviar moltes coses. 

No serà com l'havíem projectada, segur que molt diferent, però l'important és l'amor que sentim, el desig de compartir-lo amb els nostres sers estimats i tirar avant.

Des de la meua finestra veig els carrers buits, escolte el silenci, somnie la música, olore el vent humit, toque el cristall gelat i dibuixe dos cors enllaçats.

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...