domingo, 14 de junio de 2020

25 DES DE LA FINESTRA : Iolanda


Iolanda.


No isc per a res de la casa. 
Intente quedar-me a l'habitació el màxim temps possible. 
Només vaig a la cuina a preparar el desdejuni, el menjar o el sopar i estic el temps just. Netege quan crec que molestaré el mínim. Tot ha d'estar al seu gust i a punt. Evite qualsevol motiu que li puga servir d'excusa. 
Es passa el dia veient la tele tombat al sofà.

A vegades em dona una mica de diners perquè compre menjar i sobretot cervesa, això que no falte. És l'únic moment en el qual isc al carrer, però a penes es veu gent. Faig les compres ràpidament. No parle amb ningú.

Al poble es té por al virus. Jo li tinc molta més por a ell. 
La meua família i amics no saben res del que em passa. És tan simpàtic i agradable amb els altres que no imaginen el monstre que porta dins. Jo sí.

Portem confinats des de març i encara no se sap quan acabarà. Cada dia està més furiós, agressiu i hostil. Evite estar a prop, sé que descarregarà la seua ira amb mi. No puc anar a cap lloc. 

Estic atrapada.

Des de la meua finestra veig, sobre el pal de la llum, el niu de les cigonyes buit. 
Les que el solen usar encara deuen estar a Àfrica, però no tardaran gens en arribar. 

A mi m'agradaria ser un ocell, desplegar les meues ales i volar lluny, molt lluny.

On ell mai no em trobe. 


No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...