jueves, 11 de junio de 2020

24 DES DE LA FINESTRA: Àlex



24   Àlex


Per favor, que no es penge el programa de l'ordinador un altra vegada o el destrosse d'una puntada. 

La cinquena vegada que intente enviar el treball al tutor. 
S'acaben els terminis i no aconsegueix contactar amb ell. 
La plataforma de la universitat està sobresaturada. Sembla que ens connectem massa gent alhora i l'accés es bloqueja.

Del meu projecte ja he preparat el resum sobre impacte ambiental, els aspectes positius i negatius en l'àmbit socioeconòmic i cultural, la possibilitat d'aconseguir un desenvolupament sostenible dels recursos. 
He fet el balanç d'avantatges i desavantatges i quines lleis s'han de tindre en compte per a realitzar el projecte. Tinc alguns dubtes que necessite comentar en la tutoria, però no hi ha manera. 
La connexió no funciona.

Estic, com tothom, sense poder eixir per allò del Covid i això m'ha ajudat a concentrar-me i avançar el treball. 
La cafeïna també. 
La meua beca està en joc i necessite aprovar sí o sí. 
Estic nerviós i preocupat. 
No existeixen les festes i gresques tòpiques de la vida d'estudiant. Ara són colzes, insomni i un munt d'hores estudiant i teclejant.

Des de la meua finestra es veu molt bé l'estret carrer en la qual ara visc. Està plé de grafits. 

El mur d'un habitatge derruït, les persianes tancades del bar, la paret de la cantonada del carrer i la tàpia del solar són quadres pintats per artistes de carrer. A mi m'agraden. Sobretot, el del bosc. També es veuen les bicis aparcades i els bancs buits.

Intentaré de nou la connexió a veure si per fi puc enviar el treball.

Treballar on line no està malament, però el contacte directe amb les persones és insubstituïble.

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...