miércoles, 6 de mayo de 2020

4 DES DE LA FINESTRA: Anna





4   Anna

Només podia donar-li la meua mà a través del guant. Pressionar perquè notara que era allí al seu costat, assecar les llàgrimes que en silenci relliscaven per la seua cara. Murmurar paraules, soc ací, soc ací amb tu, no estàs sol, soc ací, repetides una vegada i una altra com un mantra.

No vaig pensar que havia acabat el meu torn, no vaig notar que estava tan cansada que m'hauria pogut quedar adormida dempeus. Vaig oblidar que em dolia l'ànima. Vaig oblidar el temps i l'espai, la meua ràbia i la meua impotència. Ho vaig oblidar tot durant uns minuts.

Després quan tot va acabar, vaig soltar la seua mà, vaig eixir de l'habitació i vaig tancar la porta suaument.

Ara, des de la meua finestra, les enormes branques dels arbres de l'avinguda em semblen braços que demanen la meua ajuda amb crits murmuradors. La llum dels fanals els dona un color groguenc i somort. Quan isca el sol al matí, recuperaran la seua verdor, però aquesta nit tot sembla trist. Trist i injust. 34 anys. Massa jove per a morir. Maleïda pandèmia! Maleït virus! Maleïda estupidesa humana!

No puc deixar de plorar.

Tornaré al meu torn de treball i amb l'ànima trencada, ajudaré als que estan lluitant per sobreviure a tot això. I m'enfrontaré al sofriment i la soledat d'uns altres. Tornaré a donar la meua mà a qui em necessite i esperaré. Recompondré els trossos del meu cor trencat i miraré cap avant.

Al final tot eixirà bé.

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...