domingo, 26 de julio de 2020

37 DES DE LA FINESTRA: Albert



Albert.

Encara no sé com va passar. El sentiment va anar creixent sense adonar-nos.  Ens trobàvem sempre molt a gust junts. Tot era senzill i natural. Jo anhelava cada vegada més estar amb ella, fer junts un munt de coses.  Vaig comprendre que era la persona que necessite al meu costat per a compartir la vida.

Vaig tindre sort, Cecilia sentia el mateix.

La beca Erasmus la va portar fa uns mesos a la universitat de Bayreuth a Alemanya. Aquest allunyament forçós ens ha unit molt més. Parlem cada dia i els dos desitgem estar junts.

Ja ha acabat els seus estudis i justament hui havia de tornar, però han tancat l'espai aeri en tota Europa. No hi ha vols nacionals ni internacionals. Tampoc pot tornar per tren o carretera. Hem d'esperar que acabe la quarantena imposada pels governs per a previndre l'expansió del virus que s'estén per tot el planeta.

És possible que s’organitze un vol especial per rescatar a les persones que han quedat com Cecilia, encara que després haja d'estar confinada, almenys serà ací. El dubte i l’espera ens angoixa.

No tenim informació més detallada i no sé què puc fer. Només esperar i parlar amb ella per videoconferència per a tranquil·litzar-nos mútuament.

Estic desitjant abraçar-la.

Des de la meua finestra veig el carreró de davant amb la seua vorera inclinada, l'herba creixent entre les pedres, la humitat de les parets i al mig del carrer el gat gris de la meua veïna assegut tranquil·lament alié a tot.

Tenen paciència els gats. Saben esperar. Queda clar que no soc com ell perquè estic impacient i ansiós per estar amb Cecilia. 

L'espera se'm fa eterna.

En l'instant en què puguem trobar-nos cara a cara estic segur que el món sencer desapareixerà per a nosaltres. Estarem dins d'una bambolla transparent plena de tendresa, harmonia, il·lusió i felicitat.


No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...