lunes, 1 de junio de 2020

19 DES DE LA FINESTRA: Vicent


19   Vicent

La funció anava bé. 

Totes les nits l'aforament del teatre s'omplia i eixíem a escena a donar-ho tot. 

El teatre és la meua vida. Puc ser qualsevol personatge, ficar-me en la seua pell, sentir, cantar, ballar, patir, riure, viure la vida dels meues altres jo. És fantàstic.

La sala està ara en silenci i completament buida. No se sap per quant de temps. La incertesa em deixa una sensació d'impotència i tristesa. Portem molts dies a casa, entre parets, sense eixir al carrer i seguint les notícies del confinament amb vertadera preocupació.

Però no em quede creuat de braços. Estic en contacte amb els meus companys. Actors com jo. Hem decidit reinventar-nos i gravem junts, cadascun des de la nostra casa, xicotetes peces que pugem a Internet. D'alguna manera l'art ha de continuar i fer més suportable el confinament.

He gravat alguns jocs malabars, acudits, màgia i cançons per als xiquets que estan ingressats a l'hospital. Tinc companys que anaven a visitar-los, però ara és molt complicat i es fa tot per Internet.

Al costat de la meua parella, tinc temps per a escriure i reprendre peces de teatre que tenia aparcades. Ella també és actriu. La complicitat és total. Quan tot això acabe tindrem molt a dir en l'escenari. 

Aquesta època està sent molt creativa.

Des de la meua finestra, en un àtic xicotet d'un edifici antic de l'extraradi, veig la terrassa i les antenes dels edificis pròxims. Cel i núvols pertot arreu. Però no es veuen les persones. No hi ha ningú.

Acostumat al públic, aquesta soledat és estranya. 

Tenim la realitat virtual, és cert, però no té res a veure amb la calor humana, la proximitat, l'abraçada,  el bes, el somriure, el crit, la riallada.

Des de la meua finestra només hi ha antenes, núvols i silenci.

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...